Ostukorv:

0 toodet - 0,00 €
Ostukorvis pole tooteid.

0

Müügitingimused

E-kaubamaja pood.sungate.ee müügitingimused

Müügitingimuste kehtivus

  1. Müügitingimused kehtivad pood.sungate.ee veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja Sungate Security OÜ (edaspidi pood.sungate.ee) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
  2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad pood.sungate.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus, tarbijakaitseseadus ja teised õigusaktid.
  3. Veebipood pood.sungate.ee jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel pood.sungate.ee.

Hinnainfo

  1. Kõik veebipoes pood.sungate.ee toodud hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.
  2. Veebipood pood.sungate.ee jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi, mis kajastatakse veebilehel pood.sungate.ee.
  3. Hind ei sisalda transporti, kui ei ole märgitud teisiti. Klient võib kaubale ise järele minna või tellida transpordi pood.sungate.ee vahendusel. pood.sungate.ee ei paku transporditeenust, vaid on transporditeenuse vahendaja, seetõttu kauba tagastamisel transpordi maksumust kliendile ei hüvitata.
  4. pood.sungate.ee ei paku ise teenustöid (erinevate toodete paigaldust), vaid on teenuse vahendaja, seetõttu tööde kvaliteedi eest vastutab töid teostanud ettevõte.
  5. Lõpumüügihinnad kehtivad kuni kaupa jätkub, soovitame uurida klienditeenindusest kauba laoseisu.

Tellimuse vormistamine

  1. Lisage soovitud tooted ostukorvi – „Osta“. Kui olete kõik soovitud kaubad soovitud kogustes ostukorvi valinud, valige ruut „Vormista ost“
  2. Tellimuse vormistamiseks täitke kõik andmeväljad, valige tarneviis ja makseviis ning vajutage lingile „Esita tellimusˮ.
  3. Pärast tasumist saadetakse teie e-mailile arve.
  4. Täitke andmete ja tellimuse kinnitamise leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.
  5. Veebipoes sooritatud tellimusi käideltakse tööpäevadel 9.00−17.00.

Müügilepingu jõustumine

  1. Kauba müügilepinguga kohustub veebipood pood.sungate.ee andma Tarbijale üle olemasoleva, valmistatava või veebipood pood.sungate.ee poolt tulevikus omandatava Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale, Tarbija aga kohustub veebipood pood.sungate.ee-le tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.
  2. Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 14 päeva möödudes tellimuse vormistamisele päevast.
  3. Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist Veebipoe pangakontole.

Kauba vastuvõtmine

  1. Teile saabunud kaup on vaja enne vastuvõtmist üle kontrollida.
  2. Kui avastate kaubal vigastusi, tuleb juba enne kauba mahalaadimist (postipakendi avamist) võimalusel teha viga saanud kaubast (pakendist) fotod ja saata koheselt e-kiri koos pretensiooniga e-posti aadressile pood@sungate.ee.

Kohaletoimetamine

  1. Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib veebipood pood.sungate.ee tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle, vastavalt tellimuses osutatud kohaletoimetamisviisile, vedajale (kui klient on tellinud transporditeenuse pood.sungate.ee vahendusel).
  2. E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumisest pood.sungate.ee arveldusarvele.
  3. Kauba kohaletoimetamiseks peavad tellimuse vormistamisel esitatud andmed olema tõesed ja kehtivad.
  4. Veebipood pood.sungate.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood pood.sungate.ee ei saanud mõjutada ega ette näha.
  5. Kui programm pakub „TASUTA TRANSPORT", siis kaup tuuakse kohale tasuta, kauba tagasisaatmine või kordustranspordi tellimine on tasuline!

Tagastamisõigus

  1. Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul. Taganemisavalduse tüüpvorm on toodud veebipoe pood.sungate.ee kodulehel.
  2. Kauba osaline tagastamine ei ole reeglina lubatud.
  3. Tagastamisõigus ei kehti toodete puhul, mis ei ole pood.sungate.ee kaubavalikus, on ettetellimisel või on valmistatud eritellimuse alusel (ka kliendi soovil mõõtulõigatud tooted) ning kasutatud kaupadele.
  4. Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peab Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.
  5. Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba ostust taganemise avaldus, mille vormi leiab veebipoe pood.sungate.ee kodulehelt ning saata see pood.sungate.ee e-posti aadressile.
  6. Tarbija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba tagastanud või üle andnud logistikafirmale.
  7. Veebipood pood.sungate.ee tagastab tarbijale kauba maksumuse avalduse ja tagastatud kauba saamisest mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel.

Vääramatu jõud

  1. Veebipood pood.sungate.ee ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood pood.sungate.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

Isikuandmete töötlemine

  1. Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.
  2. Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.
  3. Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Tarbija on selle jaoks andnud eraldi nõusoleku veebilehel pood.sungate.ee
  4. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka Veebipoel ligipääs.

Pretensioonide esitamise kord

  1. Veebipood pood.sungate.ee vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest Tarbijale. Esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Tarbijale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on veebipoe pood.sungate.ee kohustus.
  2. Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipood pood.sungate.ee poole e-posti aadressilepood@sungate.ee, esitades arve või panga väljavõtte, mille alusel kauba ostu eest tasuti.
  3. Kauba puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamine.
  4. Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad veebipood pood.sungate.ee ja Tarbija omavahel kokku.
  5. Veebipood pood.sungate.ee ei vastuta Tarbija süül toote puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.
  6. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postile  pood@sungate.ee pretensioon, kus on märgitud ostja ees- ja perenimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduste täpne kirjeldus. Võimalusel palume lisada puudustest fotod.
  7. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile: pood@sungate.ee või helistada telefonil: 636 0022.
  8. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
  9. Tarbijal on õigus nõuda veebipoelt pood.sungate.ee ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui veebipoel pood.sungate.ee ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, veebipood pood.sungate.ee ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.

Tarbija õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole

  1. Kui Ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole: www.komisjon.ee

Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. 

 Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.